Adventsmys i Akershus

Satt och hade skrivit nästan ett helt inlägg om jobbet på jobbet idag, hade bara någon mening kvar när chefen sa att rasten var slut och det var dags för säljrollspel. Så jag stängde ner sidan och glömde spara vad jag skrivit. Just nu kommer jag inte ihåg vad det var men jag kan berätta lite om vad jag gjort hittills ändå.
Vi har suttit i två dagar och fått en massa information, tips, vad vi ska göra och inte får göra etc. Huvudet är ganska fullt, så idag har vi varit lite med praktiska. Jobbat med datasystemet vi använder för att hålla koll på våra kunder och det viktigaste för dagen, vi har skrivit en liten mall för hur vi personligen vill öppna ett samtal. Dessa testades sedan på chefen via rollspel, hårt men lärorikt. Vi fyra som går kursen nu fick säga vår inledning efter varandra. När chefen ansåg att vi sagt något galen sa han bara STOP, NÄSTA! Så höll vi på några gånger. Jag fick mitt godkjänt på försök två och de andra på försök tre. Gissa om jag med duktighetssyndrom blev nöjd då!
Som sagt en tuff dag och imorgon blir det ännu mer. Efter klockan tolv ska vi få testa på att ringa för första gången, har lite fjärilar i magen inför det men jag tror på mig själv! Jag tror på att jag tror på mig själv i alla fall, försöker banka in det. Det västa som kan hända är ett nej, som de sagt hela dagen!! ;)

Nu är det nog med text, jag visar istället lite adventsmys bilder. Tänkte när jag skrev rubriken Adventsmys i Akershus att jag var fyndig och hade rimmat men nu ser jag att det inte alls är så så nu får läsa det igen och denna gång tänk er ett rim!








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Så fint ni har det. Kan du tänka att det ditt alldeles egna första advent utan mammas saker?! Grattis till ditt rollspel. Jag tror oxå på dig. KRAM

2009-11-27 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0