Mes-Sarah får inga jobb

Jag har kommit på varför jag inte fått något jobb ännu... Jag ser ut som en goof på bilden jag skickar med, de ser inte direkt mitt vanliga jag på denna bild så nu ska jag byta. Fixa håret och sminka mig till killarna kommer hem kanske? Eller leta upp en bra bild någonstans? Enda problemet är att de flesta bra bilder inkluderar ett vinglas, mhm, inte bra. Kanske skulle göra som i 9:an när jag klippte in en fantaburk istället för en ölburk på en bild jag skulle framkalla för att inte mamma skulle se att vi haft vår första äckliga ölfylla! Haha, tror ni detta kan funka? Måste leta upp ölbilden...

Nej, mes-Sarah får inga jobb. Konstigt någon?

Kommentarer
Postat av: David

Haha, gamla photoshoppade fantan ja... kommer så väl ihåg hur stolta ni var =)

2009-10-31 @ 18:17:41
URL: http://daaveman.blogspot.com
Postat av: Anna

Mmmm nu kommer sanningen fram, har det med åldern att göra? Kram mamma

2009-11-01 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0