Fanspel

Försök googla det för att hitta ett fanspel att få inspiration ifrån! Inte så lätt, google delar på det automatiskt och gör det till fan spel. Men nu är det snart ihopsatt och utlärt så behöver jag inte oroa mig längre. ;)
Ska göra ett fanspel, alltså dans med en stor sverigeflagga, till ponny-SM i Sickinge. Har egentligen inte något med hästar att göra, jag är ju för fan rädd för hästar! Haha, men man vill för väl ibland.

De kommer bli så fina mina små fandasare och jag kommer vara så rörd när jag får se det på webbcameran uppe i Norge. Nej nu har jag inte tid med detta, ska ju faktiskt hinna med lite annat på en timme också. ;)

Vi hörs säkert senare ikväll. Ciao

(Såhär kommer det se ut, tror att jag ska bli konstnär i mitt nästa liv!)


Kommentarer
Postat av: Liz Rees

SV: Jag gick Makeup Studion i Göteborg, men den finns i sthlm, borlänge 6 malmö oxå. Jag kan värkligen rekomendera den skolan, värkligen värt pengarna. Innan jag valde den skolan jämförde jag några st, men den här skolan slog alla ;)

kram

www.makeupstudion.com

2009-09-21 @ 18:20:50
URL: http://lizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0