Komplett.se, vilken kundtjänst!


Köpte en ny dator (Asus X5DIJ) på komplett.se i söndags och började bli irriterad för att den inte ens börjat packas ännu. Skickade igår ett mail och förklarade att det var lite bråttom eftersom att jag flyttar på måndag. Inget svar idag när jag gick in på mailen men så ringde telefonen. Då var det deras kundtjänst som ringde. Han förklarade varför den inte skickats iväg ännu, hade beställt en mus som inte hade kommit in och den höll uppe ordern. Så sa han lite olika alternativ och vi kom fram till att jag hämtar musen nästa gång jag är hemma på besök.
Summering: Jag får en dator imorgon, och komplett.ses kundtjänst är jag djupt imponerad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0