Nu är det på riktigt!

Man kan nästan säga att mitt kliv in i Norge skedde igår. Var hemma hos Eric hela dagen för att packa ihop allt vi ska ha med oss och framför allt för att få in det i bilen. Den fullpackade bilen som drog till Peace&Love med en massa flak öl i somras är ingenting! Det är väldigt tur att jag inte åker upp förrän nästa vecka, det fanns inte plats i bilen till mig. :P
Däremot finns det; 2 garderober, 1 40" tv, Xbox, stereo, 180cm bäddmadrass, 3 gekåskassar med rengöring, pynt, handdukar, 1 ikeakasse med kaffebryggare och brödrost, en kylbag, en stor kasse med varor från ÖB, en micro, en blender, täcken och kuddar x2, 5 prydnadskuddar. Haha, jag hade kunnat hålla på hur länge som helst emn som ni kanske förstår är det fullt i bilen.

Så nu är grabbarna på väg upp och jag har en hel vecka på mig att packa, säga hej då till alla man ska göra det till och en massa mer. Kommer ha så mycket tid över nu när Eric är i Norge och mamma är på Malta i en vecka. Hur ska detta gå?!

Detta är i alla fall vägen upp till Vestby, bara 46 mil. Ca 5,5 h i bil enligt map24.com. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0