Ingen energi!

Idag är bara en sådan dag! Det känns i kroppen, huvudet, ögonen (alltså överallt) hur trött jag är. Att gå upp klockan halv fem har inte varit så jobbigt på varken morgonen eller kvällen. Det har definitivt varit värre på eftermiddagen, då går jag runt utan kontakt med omvärlden känns det som. Seg reaktionsförmåga är inget bra när man kör bli eller när man jobbar på Spenst och ska vara på allerten och fiska in nya medlemmar.
Trodde jag skulle fått mer energi i morgon. Det ska nämligen vara yoga på Spenst då och jag var självklart den första att skriva upp mig. Sen gick jag och var "snälla Sarah" och lovade att jobba i morgon och det gick att ordna så att jag fick vara med på yogan. Det gick inte att ordna vilket betyder att jag ska jobba eftersom att ingen annan kunde och jag lovar på förhand. Det betyder också att det inte blir någon yoga för mig.
Känner återigen hur trött jag är, känner att det hade varit skönt att gråta lite bara för att få ut lite frustration men jag kan ju inte stå och gråta på jobbet! Så det hoppas över, i alla fall skjuts upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0