Jenter skal ikke köre trukk!

Då har jag gjort det! Jag har kört truck för första gången i mitt liv! Haha, och det ska jag jobba med nu. Vad var det jag tänkte egentligen?! Nej, det kommer säkert gå bra och de flesta truckarna var lätta att köra det var bara en som inte riktigt ville åt mitt håll. Men, och det är viktigt, jag körde inte ner några koner och han sa inte till mig att jag körde för fort! Men jag kände i början att det säkert var en del som tänkte att jenter skal ikke köre trukk! Skit i dem, jag ska nog visa dem!
I morgon ska vi ha mer teori och sen ska vi plocka ner pallarna med var sin truck! Det är ju viktigt med tanke på att det är vad jag ska göra på jobbet sen. Nu blir det snart sängen, måste ladda för i morgon.


Kommentarer
Postat av: anna

Vi håller fyra tummar för dig hemma att det går bra.

Kram M & J

2010-02-10 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0