I look to you


Det är kallt i mitt Norge och som ni såg på bilden har vi en hel del snö också. :)
Men strunt i vädret jag har ju annat att dela med mig av. T.ex. att vi inte haft något internet sedan vi kom tillbaka. Det har varit turer mellan oss och hyresvärden, hyresvärden och bredbandsbolaget och sedan tillbaka. Inget skulle vara fel så vi beslutade att vi själva skulle ringa NextGenTel idag. Jonathan ringde på morgonen och de hittade inget fel. Kundtjänsten ville testa en sak men det skulle ta för lång tid och vi skulle ringa tillbaka till dem ikväll.
Detta nöjde jag mig inte med, utan internet finns det inte mycket av dagens uppgifter att göra. Hade på schemat att kolla jobb (största behovet), kolla banken och räkna ut gemensama utgifter, planlöst surfande och tanka Desperate Housewives, tömma diskmaskinen och plocka lite. Så jag tänkte själv ringa kundtjänst eftersom att jag inte börjar förrän kl. 15,00. Då fick jag vad som visade sig vara en brilliant idé, att kolla så att sladdar mellan datorn och modemet satt i. Haha, det gjorde de inte. Så jag har hunnit med att vara datorsnille, inte illa!
Har därför haft internet i ca tre timmar och jag kan inte förstå hur killarna kunde missa detta. Hm...

Tog lite bilder när det var dags att packa i söndags och när vi kom fram så de bjuder jag på här.




Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! Gott för er att Du fixade detta. Härliga bilder, särskilt rummet hemma. Ha en skön kväll. Kram mamma

2010-01-05 @ 17:27:39
Postat av: Daniel

Är er diskmaskin så hightech att ni måste ha internet för att tömma den? :o

2010-01-07 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0