BESÖK

Ikväll kommer jag gå och lägga mig glad ska ni veta! Det beror dels på att jag har en väldigt bekväm säng, att det var bra på jobbet idag och att jag jobbar sköna 10-16 i morgon. Men mest av allt är det för att i morgon får vi i Oslo finfrämmat från Karlstad. Jo, det är sant! Frida hoppar på bussen i morgon för att spendera helgen i Oslo-stad. Det gillas skarpt så nu kommer jag kunna sova glatt (om det inte finns något som heter att sova glatt så har jag precis uppfunnit det, så det så!).


Sov gott kompisar


Kommentarer
Postat av: Frida!

Jiiiihaaaa! Just ni sitter jag och funderar på varför jag inte redan är där?! :O :P längtar!

2010-11-05 @ 07:49:56
Postat av: Anna

Hoppas ni får en härlig helg i Oslo. Och snart kommer du hem till mig och Joel, det ska oxå bli mysigt - längtar så. Kram mamma

2010-11-06 @ 01:45:16
Postat av: Josefine

Åh så snygga ni är brudar!

2010-11-07 @ 12:50:17
URL: http://josefineochmeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0