BYTA GLAS

Igår gjorde jag det, jag beställde glasögonen! Det betyder att de ska komma till Ljungby någon gång nästa vecka om leveranstiden stämmer. Jag längtar! Tänkte att jag hade ett problem i och med att det är fönsterglas i dem. Vem ska jag lämna dem till för att få styrka utan att det blir svindyrt tänkte jag. Men så hittade jag hemsidan bytaglasen.se, där kan jag få nya enkelslipade glas med antireflexbehandling och härdning för ca 900 kronor. Det tyckte jag var toppen eftersom att man skickar in dem i en liten låda sen tar det en vecka och så kommer de nyglasade tillbaka. Så nu gäller det bara att de kan komma upp hit till mig så att jag kan prova dem innan jag skickar iväg dem på glasbyte.
Vet ni vad? Jag ska få nya brillor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0