KRANSAT OCH KLART

Nu är det färdigpysslat för min del. Nu finns det en krans på vår dörr, egenhändigt gjord av mig helt från scratch. Är lite orolig att någon kommer sno den. Inte för att ge mig själv en komplimang utan för att jag inte vet vilka grannar vi har. Har nog bara träffat någon av dem i korridoren en gång. I alla fall, blev riktigt nöjd även om det är en sak som fattas men det får komma en annan dag.
Eric har också pysslat lite, vi har fått en kryddhylla till exempel. Grannen var nog inte lika glad som vi verkade det som. Borra i betong lät nog lite in till honom. Efter ett tag hörde vi hur det knackade från honom. Men vi är nöjda, nu har vi både krans och kryddhylla.






Kommentarer
Postat av: Elin

Söta kransar! Tror jag ska ta mig i kragen och göra något peronligt julpynt jag med :)

2010-11-17 @ 00:54:47
URL: http://elka.webblogg.se/
Postat av: Anna

Så fin. Har du gjort änglen oxå? I så fall vill mamma oxå ha en. Kram

2010-11-18 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0