LIVET

Nu det senaste känner jag att jag fått ett litet liv och det är jag otroligt glad för. De har hänt en massa den senaste tiden och det kan nog vara anledningen till att det inte blivit så mycket uppdateringar här. Till exempel var det kalas hos Lina, Jessica, Erika och Annie för två helger sedan. Denna helgen var världens bästa Karlstad-bo på besök som ni fick veta och i måndags var det Magnus Betner på klubben Latter här i Oslo. Alla tre var riktigt bra på sina egna speciella vis.
Betner var självklart klockren och vi skrattade en och en halv timme i sträck! Sjukligt påläst den killen är kan jag lova, påläst och rolig på ett "hårt" sätt. Men det visste ni nog.

Vill även passa på att citera en av mina nya förebilder Thomas Di Leva som säger - Ingen vinner om inte alla vinner. Fundera vidare på det så hörs vi. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0