LJUNGBY, KÄRA LJUNGBY

Då har man varit hemma-hemma i ca 39 timmar och det är inte långt kvar tills det är dags att dra sig mot Oslo-town igen. Fattar inte att tiden går så jäkla fort! Det har varit en helt underbar helg och det kan nog vara en av anledningarna till att det känns så stressat. Eric tog bilen upp mot Oslo för en timme sedan och är nog någonstans runt Halmstad skulle jag tro. Jag valde däremot att stanna lite längre och passa på att träffa pappa också. Det är ju trots allt fars dag.
Måste erkänna att jag har lite ångest inför att åka tillbaka. Jag trivs ju verkligen så det är ju inte därför men helgen har varit toppen och jag har märkt hur mycket jag saknar alla. Därför känns det trist att åka nu, jag hade velat vara hemma några dagar till! Men det är ingen fara med mig. Det kommer hända en massa saker i december och sedan är det snart jul och dags att komma hem igen. 40 dagar till julafton idag var det väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0