NYA BRILLOR?!

Ett bra tag nu har jag gått runt och velat köpa nya glasögon. Är så trött på mina men känner mer och mer att jag skulle behöva använda dem ibland på jobbet när man står mycket framför en dator som dagarna på bytte&retyr innebär. Nu kan det vara så att jag hittat dem, lycka! Jag är så sugen plus att de endast kostar 300 kronor. Ingenting! Säg vad ni tycker nu, får jag en massa negativa kommenterer kan det vara att jag skiter i kommentarerna och köper dem ändå men jag är ändå nyfiken. Tycker ni att de är snygga?



Och ja mamma, jag kan med glädje säga att ängeln på dörrkransen är hemmagjord och att det nog kan komma en flygande hem till dig också. ;)


Kommentarer
Postat av: Äcka

Jag tycker verkligen att du ska satsa på dom!

2010-11-20 @ 15:48:14
Postat av: Anna

Glasögonen är kanonfina, men är de inte rätt lika de gamla? Tusen tack, den flygande ängeln kommer att passa perfekt hemma hos mig. Kram

2010-11-22 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0