SE DÄR JA!

Nu vart det klart! Min lilla, men tunga, adventsljusstake kom idag ut ur sin form fick sig lite putsning och härligt pynt. Kom idag fram till att det är hur kul som helst att pyssla, speciellt när man blir så nöjd som jag är idag. Blev lite tjurig ett tag där bara. Det krälade ut en massa smådjur från mossan som jag två minuter tidigare plockat i med händerna. Okej, kanske inte en massa men en mask som var delad på mitten och en liten tusenfoting. Inte alls mysigt!
Men som sagt, nu är jag toppennöjd och jag har verkligen fått koll på hur man gör en ängel i ståltråd. Den som vill ha en guide på hur jag gjorde hela ljusstaken får komma tillbaka i morgon. Än så länge är det inte för sent att göra din egen.


Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så underbart vackra änglar. Och din adventsljusstake är inte fy skam den heller. Det här har du gjort bra. Ha en riktigt bra dag. Har ni mycket snö?

Kram mamma

2010-11-24 @ 05:57:09
Postat av: Ida

Vad fin den blev. Bra jobbat! :))

2010-11-24 @ 07:28:17
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Frida

Så mysigt med pyssel :D Jättefin!!

2010-11-24 @ 07:44:33
Postat av: Lena

Härligt snygg! Det har du gjort bra ;) Lite extra julstämmning med egengjorda saker, det är mys det, KRAAAM

2010-12-02 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0