... TRILLAR NER OCH SLOG SITT LILLA HUVUD

Mamma behövde visserligen inte ringa doktorn men slagit i huvudet har jag minsann gjort idag. Från det att jag gick ur bussen i Oslo mitt på dagen idag började oturen. Slog i huvudet i bussen när jag skulle plocka ur bagaget. Gick sedan för att hämta sushi på väg hem och lyckades få dörren ungefär bakom örat på högersidan när jag skulle gå ut ut sushibaren. Deras dörr hade inte lite bra svingradie (?) som jag trodde. Lyckades även ta sönder en spegel på jobbet som för övrigt var segt idag. Mycket att göra och trög verkstad om man kan kalla det så.
Men strunt samma, ångesten jag kände igår var bara söndagsångest för idag är den som bortblåst och jag är glad igen. Dags för sängen nu, i morgon är jag ledig så då ska jag pyssla. Det ska bli en dörrkrans och förhoppningsvis lite annat. Vi får se vad Panduro har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0