SMULTRONSTÄLLE



När jag funderar på vilket som är mitt absoluta smultronställe kommer jag alltid tillbaka till samma plats. Tylösand och den lilla men ack så mysiga stugan uppfyller de flesta önskningar. Man kan helt enkelt få nästan allt här. Har varit här i tre dagar nu och redan hunnit med en massa. Jag har träffat många av mina nära och kära (även om några befinner sig i en stad några mil öster ut), varit ute och dansat en helkväll, gjort yoga två gånger på standen i underbart sällskap, ätit någon av den godaste sushin jag smakat, solat och badat och till sist bara tagit det lugnt och njutit av att det är semester! 
Det är verkligen heaven on earth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0