SOON IT'S ALL GONNA CHANGE



Kom fram till under kvällen, som spenderades hemma runt köksbordet med några av tjejerna från jobbet, att det är ändring på gång. Några kommer inte ses spontant på jobbet längre för att semestrarna krockar, andra kom fram till att sista veckan kör vi all in. Sen är det slut!
Har inte riktigt tänkt på att man ska lämna hela livet här. Har inte riktigt funderat över att man ska starta om från noll, igen. Som om det inte var tillräckligt jobbigt första gången man var helt ny och inte visste vad som skulle komma. Jag tror att livet drog iväg utan att jag tänkte på det och jag står kvar lite sentimental och smått förvirrad. Tycker det hade varit riktigt fint om alla flyttade till samma ställe så att vi kunde fortsätta ses varje dag. Känns lite som när man skulle sluta gymnasiet och kom på att man inte skulle ses lika ofta. Det var trist då, det är trist nu.
Men däremot inte sagt att jag inte vill komma vidare, plugga och flytta. Jag vill bara ha med mig alla. Så hörrni, ni kommer väl med?!

Förresten, på bilden ser ni ett av dagens fynd. Dock inte loppis men 60 kronor för en flätad korg är inte illa. Av rabarberna blev det rabarbercheesecake som fick riktigt bra betyg med ombackning av alla gäster. Då blev jag glad i bakhjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0