STORA REKLAMATIONSDAGEN



Det ni ser på bilen är mina älskade favvojeans från Levi's. Bästa jeansen i historien enligt mig om det inte vore för en sak, de har för tusan spruckit. Har haft dem i ett halvår och okej om de spruckit efter något år men de borde väl för sjutton hålla längre än såhär? Med tanke på att jag har kvittot kvar ska jag använda allt jag lärt mig på jobbet om den norska forbrukerkjøpsloven. Det är inte lite ska jag tillägga. Dessutom har jag ett par gummistövlar som läcker in (tappar en hel del av syftet då tycker jag) och ett par shorts från Gina Tricot som jag ska reklamera på för andra gången. Kan hända att jag kommer förvandlas till en av de kunder man stör sig på när man jobbar men den risken får jag ta för jag vill ha nya jeans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0