CITY OF THE RICH AND FAMOUS



Innan vi la oss och slappade vid poolen idag tog vi en liten runda med bilen. Målet var Hollywood-skylten. Vi googlade fram lite utsiktsplatser innan och hittade ett som var hur bra som helst. Fick se både skylten och Los Angeles skyline, såg en hel del trots dimma. Platsen hette Mulholland Drive. Klicka här för att hitta vägbeskrivning om du är ska åka dit någon gång. Rekommenderar det verkligen eftersom att vi fortsatte köra på den vägen när vi tittat klart på utsikten och vips så var vi bland en massa fina hus i Beverly Hills. Så vi åkte på lite husspaning och hoppades på att få se lite kändisar. Tror jag såg en eller två men det kan ha varit inbillning. Däremot såg Eric Ron Jeremy, en riktigt känd porrskådis tydligen. Haha, undrar hur han vet det?! ;)
Ni undrar kanske varför jag har en brandpost på sista bilden och det ska jag berätta. I övriga LA är brandposterna gula men i Beverly Hills har man målat dem i silver bara för att de ska passa bättre in i området. Onödig men kul fakta, eller hur? Nu ska vi försöka packa ner alla våra saker i tre resväskor. Inte lätt när man har haft en hel bil att lägga saker i under en månad! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch det är väl inte så att ni är på g hemåt ännu väl?! Det betyder ju att jag ska åka snart. Jag är så jävla pirrig!!! Mitt hemresedatum blir innan lucia. Some changes. Men du,jag och Lena kan ju leka då!! Sen kommer ju Frida efter en stund. Åh, jag längtar redan!

Hälsa Eric också!

Puss på er <3

2011-10-24 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0