LIKE DANCIN' ON THE BROOKLYN BRIDGE



Folk i detta land är oväntat trevliga. Måste tyvärr erkänna att jag hade lite fördommar men de är så vänliga och hjälpsamma. När vi stod på Brooklyn Bridge och försökte ta kort på oss själva kom det fram en vänlig man och frågade om vi ville ha hjälp. När man stått i ett gathörn med karta frågar folk om man är vilse och vill ha hjälp. Igår när vi skulle leta upp vilket håll Hilary bor på frågade vi två personer efter var gatan låg. De visste inte men plockade gärna upp sina telefoner och sökte upp det på kartan. Jag är överbevisad och imponerad. Samtidigt som jag kommit på hur svensk jag verkligen är!


Kommentarer
Postat av:

Men Sarah, vad är det för grek du blev fotad med...:-). var e eric?????

2011-09-19 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback