Det är så härligt att gå i solen, solen!

Just den strofen har jag en kompis som sjunger ganska ofta när solen tittar fram och då känner man att nu är den här, våren alltså. Igår gick jag inte bara i solen i två timmar utan hade yoga i solen också. Har gått på yoga med en instruktör från kursgården i Håå i nio veckor och igår var sista gången för terminen. Det har bara varit jag och F på dessa lektioner och det har varit så härligt. Har blivit mycket rörligare och man hoppas väl att man ska kunna fortsätta på egen hand ibland. :)

Var och dansade igår också, vi har två veckor på oss att lära oss en modern tolkning av Leona Lewis Bleeding Love. Den är så jäkla härlig och man bara känner hur alla känslorna kommer fram och blicken i ögonen sitter där den ska!

Härlig morgon, det är en timme tills jag börjar jobba kanske skulle yoga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0