For the record



Har precis tittat på MTV's dokumentär om Britney Spears, jag vet att det är lite sent och att den gick för väldigt längesen. Har haft den på datorn men inte tagit mig tid att titta på den men shit... Jag skäms efter att jag sett den. Tycker synd om henne, lilla rika flickan som får allt hon vill ha men ändå inte är lycklig. Inte så konstigt med tanke på att hon inte får någon ensamtid. Jag menar det är tufft nog att gå igenom vad hon gjort, skillsmässa, ifråntagen vårdnad om barnen, misslyckanden i karriären, fått en förmyndare etc., men att sedan hela världen sitter och väntar på och gottar sig i vad som händer henne. Jag kom på mig själv med att tänka hur vi (tjejkompisar) diskuterar kändisar och deras liv som om man känner dem.

Precis som med Chris Brown och Rihanna, vem vet egentligen vad som hänt mer än dem? Hur kan människor världen runt sitta och dömma som om man varit med och vet precis vad som pågår dem emellan.

Nej fy säger jag bara för att vara känd. Tror att jag ska ge upp kändisskvaller också för det känns sjukt att kändisarnas liv förstörs bland annat för att de finns fotografer över allt. Om inte vi dödliga hade läst allt skvaller och suktat efter paparazzibilderna så hade det inte förekommit. Jag skäms på riktigt för att de ska behöva må dåligt.


Bara på tal om något helt annat, det sitter en geting i mitt fönster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0