Helgens bravader

Nej, det har inte varit så dramatiskt. Var ju i Hamstad igår och shoppade lite, mestadels var det min bror vi shoppade åt men jag hittade lite jag också. Hade hoppats på fint väder idag så att man kunde ligga i solstolen och sola men när vi vaknade var det mulet så vi åkte hem. Inte förrän nu har solen börjat tränga igenom! Synd. Men jag shoppade ju som sagt...

 

Chinos 199:- Bik Bok, Nagellack 39:- H&M, Nagellacksborttagning från Depend ?:-, Borste av svinborst 100:- Kicks

Denna borttagning från Depend är den bästa jag har testat, nagellacket går bort hur lätt som helst och är ganska mån om naglar och nagelband. Hårborsten läste jag om i något forum och jag måste säga att jag är väldigt nöjd över mitt köp. Den klarar utan problem att lösa mina "skatbon" till tovor utan att det gör det minsta ont. :)

Var på bio också, såg Fast and Furious och den var väldigt bra. Spännande hela filmen igenom och trots att man visste hur det skulle sluta visste man inte hur det skulle komma dit. Endel små överraskningar på vägen alltså. Dessutom är Paul Walker hur jävla snygg som helst, som vanligt. Japp, där har pojkvännen lite att lära. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har verkligen svårt för chinos..

2009-04-05 @ 22:34:30
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0