Hurtbulle!

Japp, nu säger jag det igen, för kanske 100:e gången, NU HAR JAG STARTAT MITT NYA LIV SOM HURTBULLE! Japp, igår när det fina vårvädret tittade fram dammade jag av min gamla röda täckväst (kanske inte det mest moderna plagget men åh så praktiskt!) och gick en skogspromenad med L och Ä. L hade till och med stavar, det ni!




Idag har det fina vädret hållt i sig och just nu är det 10 grader varmt i skuggan, härligt! Så jag började eftermiddagen med lite läsning i solen med en smoothie och Mia Törnbloms Så Dumt. Sedan har jag varit och tränat spinning i 40 min, gick till och från Träna. Nu känner jag mig välförtjänt av lite slapp framför datorn. :)


I smootien är det vanlijyogurt, kiwi, hallon och linfrön. Riktigt god med om man ska ha kiwi i måste man mixa lite extra eller ta bort den delen som ofta är hård i mitten. :) Ett tips är att ha i linfrön, eftersom att de krossas när man mixar dem får man i sig alla nyttigheter annars glider de bara igenom systemet vilket också kan vara bra om man vill rensa magen lite. :)



För er som undrar mår jag mycket bättre nu, skillsmässan känns inte lika jobbig längre även om det är tungt ibland. Jag ser det ljusa i det mesta igen speciellt nu när det är vår igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0