Idiotkunder!

Haha, precis kommit hem från jobbet. Detta har hänt mig minst fem gånger idag. Jag frågar Vad vill du ha att dricka till?. De svarar Ja..
Hur dum får man bli? Visst jag kan säkert prata otydligt ibland, men oftast säger jag det tydligt för att inte få detta svar. Min följdfråga blir Vilken sort vill du ha? och de kollar konstigt på mig med lite generat röda kinder.

Har också blivit irriterad på tre damer idag. Medan jag hade en annan kund ställde de sig framför korvgrillen och säger klart och tydligt Dessa ser ju inte klara ut, de har hon nog precis lagt på. Nej jag vill ha rikigt grillade! (angående den grillade korven). Till detta ska tilläggas att klockan var ca 12,00. När de kommer fram till kassan och det är deras tur upprepar de sitt önskemål och undrar om grillkorven verkligen är klar. I mitt huvud spelas "kunden har alltid rätt" om och om igen. Men jag kan inte hålla mig och säger att Jo, de har legat på sedan jag öppnade kl 9,00 så jag kan garantera att de är klara. Vet om att det inte är så proffsigt gjort men det stör mig hur de ska veta bäst och alltid klanka ner för att korv inte är fint och jag är ung! Japp, jag är irriterad. Då säger de Nej, har den legat på så länge. och den dög inte ändå. Jag ville bara säga att anledningen till att den inte är svart är att den blir genomstekt och inte bara grillad på ytan som när man steker på för hög värme på spisen. Men jag gjorde inte det. Haha, det var nog tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0