Ipred vs. serier?

Hade det varit en vanlig torsdag morgon hade jag stigit upp, laddat hem en serie, fixat frukost och ja osv. Men det är något fel med denna mening...

... Jo just det, man kan ju inte ladda ner längre. Men jag tycker att serier borde väl inte vara så farligt. Det är ju inte direkt så att serierna missar pengar genom förtorade biobesökare, skulle vara boxköp i så fall. Så jag tror nog att jag ska ta det lite risky idag och ladda hem något trevligt. Det kanske blir en blogg från fängelse eller så blir det böter och då kanske inte datorn får vara kvar! :O

Men jag har en fråga: Hur bra är det med dessa tjänster med falska ip-adresser?

Kommentarer
Postat av: Sophy

usch jag hatar att man inte dra hem ett gäng serier längre :(

2009-04-09 @ 08:27:19
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0