Lady Gaga spelar piano?

Jag måste erkänna att jag haft vissa tankar om huvuvida Lady Gaga kommer vara en One-Hit-Wonder. Men jag får nog ta och ge upp dessa tankar. För det första är hon äkligt bra på att spela in musik som i alla fall får min kropp att röra sig själv på dansgolvet. För det andra är hennes klädstil/smak så provocerande att varenda tidning visar hennes senaste infall gällande kläder. Och så den sista tredje punkten, såg ett klipp på You Tube där hon sjunger live på The Paul O'Grady Show. Jäklar vad jag blev förvånad, hon är ju grym! Jag älskar när det blir lite udda och man inte riktigt vet om man tycker om det eller inte. Då är det oftast bra och detta var verkligen något nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0