Lästisdag



Igår fick jag böcker jag beställt från AdLibris, vilken bra sida! Att det är billigt med pocketböcker kom jag på förra sommaren men att det är ännu billigare med pocketböcker på internet hittade jag inte förrän för någon månad sen. Denna gången blev det Mera Självkänsla Mia Törnblom, I Denna Ljuva Sommartid och Den Döende Dandyn båda av Mari Jungstedt.

Köpte Törnbloms första Självkänsla nu för mer än ett år sedan men jag har inte läst den ännu. Ändå har jag köpt andra boken, haha. Nu kanske jag blir taggad att läsa den första, funkar det så? Hoppas på att jag kan ta min diciplin (?!) och använda den till detta...

Mari Jungstedts böcker hittade jag av en slump på AdLibris sist jag skulle beställa böcker. Helt underbara och man fastnar verkligen i karaktärerna. Så nu ska det bli en bok, vet inte vilken ännu, och lite Coca Cola. Vet att det inte riktigt passar in med Cola nu när jag är en hurtbulle men vad gör man inte när det är lästisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0