Svettas killar mer än tjejer?

Det har jag funderat på idag. Anledningen till det är att jag har tränat både igår och idag. På båda passen var två killar med, igår var det spinning och idag body pump, och när de gick ut var deras tröjor blöta men inte min! Jag stod och flåsade minst lika mycket som dem och undrar hur det kan komma sig. Jag menar jag tog i så att jag var svimmfärdig flera gången men endast en liten droppe letade sig ner för pannan samtidigt som jag bara fick en liten blöt fläck på ryggen.
När jag var yngra var det en tjej som sa; "Svettas man mycket har man bra kondition". Och det kan nog fan stämma för min kondition är kass och jag svettas knappt någonting! Får nog jobba på det.

Fick lite H&M-kläder idag, blev överlycklig för två av sakerna. Tyvärr satt linnet helt wacko så det får bli en mindre storlek i det... Nu ska jag ta en välförtjänt dusch om bara min bror kunde bli klar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0