Norgeemigrerare!

Sitter precis i bilen på väg til Norge, först Stenungsund för mellanlandning men sen ska vi titta på lägenheter imon!!
Men vi är inte så väldigt välplanerade, har suttit med Jonathans MacBook i knät och sökt efter fler lägenheter ett tag nu. Haha, vi ska titta på dem imon. Bra planering eller hur?!

Jo, jag har ju inte riktigt berättat det i bloggen men vi (jag, Eric (pojkvän) och Jonathan (pojkväns kompis)) ska flytta till Norge och jobba ett tag. Riktigt nice känns det och det enda som är kvar nu är lägenhet, jobb och att säga upp mig på jobbet. Typ allt då tänker ni men nej! Jag har ju det viktigaste, lägenhetsvisningar (tre än så länge) och viljan!! Kommer ni ihåg inlägget från igår Har man bara en jäkla motivation så kan man övervinna allt!

Nu är vi snart framme i Stenungsund och Erics farmor som vi ska sova hos i natt. Vi ses imon, då är jag i Norge!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0