Nytt utseende

Som jag sa skulle det komma med hösten, nu är det så höstigt det kan bli på lilla bloggen.
Bilden är en av mina väggar och jag är medveten om att headern kanske är lite stor, men det skiter jag i för jag gillar den!
På dessa två hyllor har jag det mesta (vissa saker har inte fått plats) som hör hemma i mitt liv på ett eller annat sätt. Studentmössan och kortet på mig och mina tjejkompisar symboliserar t.ex. att jag inte vill släppa taget riktigt ännu. Jag har ju för tusan ingen aning om vad jag vill och var jag är på väg. Bilden på tjejkompisarna är också väldigt viktigt för att de är en sån stor och underbar del av mig! Toppenvänner är vad jag har!

Har ni inte redan märkt att allt har någon symbolik så kommer ni göra det. Jag lovar...



Nu är det dock dags för sängen, inte en sekund för tidigt! Säg gärna vad ni tycker om min nya design. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0