Är det lördag?

Idag är det verkligen en mysdag i min ensamhet. Har varvat filmatiseringen av Isprinsessan med Vinterstudion på SVT med lite städ. Inga måsten och ingen stress, väldigt skönt! Eric jobbar till klockan 18,00 så jag har en del ensamtid kvar. Så nu ska det bli brödbak och pyssel. Har sagt att jag ska pyssla flera gånger nu men idag ska det ske!


Har ni sett hur Eric har tejpat fast mina hyacinter, haha. Han klagade på att de välte och de ser faktiskt lite sneda ut, det måste jag erkänna...


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bara att luta dem åt det andra håller så kommer de dagen efter att stå raka! Så gjorde jag i alla fall. Fast det där med silvertejp är ju ingen dum idé...

2009-12-12 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0