Avslutade med sushi

Idag gjorde jag det, jag sa upp mig från IO. Det var jobbigt som fan. Det var så att jag fick kämpa för att hålla inne tårarna. Ståle är verkligen en av de mest positiva och stöttande människor jag träffat, plus att han verkligen trodde på mig. Det värsta av allt var hur besviken han såg ut när jag sa det. Hade varit bättre om han varit arg eller likgiltig men besviken är jobbigt. På torsdag ska jag dit igen och bjuda på kladdkaka och säga hej då. Och snipp snapp snut så var min IO-saga slut...

Gick sedan en lång runda på Ski Storsenter, köpte julklapp till mig själv och en julklapp till mamma. Nu är jag nog snart klar med julklapparna, vet vad jag ska ge alla i alla fall. Var också inne i en crap store och handlade lite allt möjligt. Äggkoppar, spagettislev, skalkniv och te med lakritsrot. Julklappen till mamma tänker jag inte visa men jag kan ju visa vad jag köpt till mig själv. Detta är det sista jag shoppat detta året, kanske skulle behöva köpa strumpbyxor till jul och nyår men det räknas inte. ;)

 

<object width="450" height="300"><param name="movie" value="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=28240329_se"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=28240329_se" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="450" height="300"></embed></object>

Så detta sitter jag och myser i nu. Den kommer följa med mig hem till Ljungby om lite mer än en vecka, 9 dagar för att vara exakt. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla gumma. Hoppas att det känns bra. Jag håller återigen alla min tummar för dig, och vet att du kommer att lyckas. Kanske de på spenst blir lite glada nu!! Underbar mys du köpt, den kommer att bli kanobra i soffan hemma hos mamma vid julledigheten. Längtar, bara 9 dagar kvar. KRAM Mamma

2009-12-14 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0