Ibland har saker som händer en mening

Det är mitt motto, eller egentligen är mitt motto att allt som händer har en mening. Men på den senaste tiden händer saker som inte går att förklara eller är lätta att hitta positiva saker med. Så nu har jag kag ändrat mitt motto till Ibland har saker som händer en mening.
Igår stämde det verkligen när vi bokade tåget och hotell till Stockholm. Vi satt och tittade på tåg och hittade biljetter för 648 kr för båda två, tur och retur. Väldigt billigt så vi slog till, kom till betalningen och så fungerade det inte att betala med internetbank. Så då gick jag in på banken och kollade så att jag hade pengar på mitt svenska kort och så försökte vi igen. Då behövde sidan uppdateras och vi behövde göra om allt från början, vi kom till betalningen och det fungerade inte. Nehe, vi fick försöka igen och då frågade jag Eric; Kent spelade väl den 20 februari? Han hade inte en ingen aning så vi kollade upp det och det var en jäkla tur. Kent spelar nämligen den 27 februari.
Tänk om det hade fungerat, då hade vi bokat tågbiljetter en vecka förtidigt som inte gick att boka om. Som sagt ibland har saker som händer en mening!

Nu är det vinterstudion på ettan som gäller, hann med slutet av herrarnas skidskyttestaffet. Normännen vann över oss, inte bra. Nu hejar vi på damerna i staffeten klockan två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0