Ikväll blir det kino!

Sitter och söker runt lite efter biografer nära oss och den som ligger närmast finns i Ski. Så det blir en resa på den norska motorvägen ikväll. Vet inte riktigt vad som hänt med Eric, han brukar inte tycka om att gå på bio men denna gång är det han som insisterat på att vi skulle åka och se Luftslottet som sprängdes. Det ska bli riktigt mysigt men att boka biljetter på internet här i Norge var inte det lättaste. Man måste betala på en gång när man bokar men deras internetbetalning tar inte svenska kort. Dock var det ganska mycket platser kvar så vi får väl antingen chansa eller betala med Erics norska kort när han kommer hem. Mitt norska kort är nästan tomt, har inte blivit att man för över pengar till det när det svenska fungerar överallt.

Men som sagt bio ikväll och snart ska brödet in i ugnen.


(bild från Ski kinosenter)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman. Hoppas ni kom ni på bion och att den var sevärd. Ligger lite efter här, så jag har precis sett tvåan. Igår var det julbord, vi saknade er (dig och Frida) men vi hade de andra fyra ungdomarna med oss. I år var det 5 års jubileum. Kram mamma

2009-12-13 @ 11:13:50
Postat av: Frida

Anna, jag pratade med mamma idag. Hon sa också att ni saknade oss! Och vet ni? Jag tror att jag talar för både mig och Sarah: Vi hade sååå gärna varit med! Snart är det återförening gott folk, snart! Håll ut till dess, jag kämpar :) Kramar

2009-12-13 @ 15:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0