Jag är redo!

Igår skulle jag och Frida skypat, men jag somnade och hon glömde bort. Sen möttes vi på Facebook klockan 22,00 precis innan hon skulle gå och lägga sig. Men vi bestämde att idag skulle vara en bra Skypedag innan mitt jobb och mellan hennes tentaplugg. Fram till för 15 min hade jag glömt bort att sätta igång Skype. Haha, inte så lätt det här. Men nu har vi ca 2,5 h innan jag ska jobba, det borde ju gå. Det är tur att vi ska vara i samma stad några dagar nu, då borde väl våra vägar korsas några gånger. Men Frida, nu är jag redo för ett samtal! :D


Kommentarer
Postat av: laila

Hej jag såg att du kommenterade en tjejs blogg om elise ryans klänningar jag har 3 stycken helt nya oanvända en svart vit en rosa svart o en rosa nyårsklänning

hör av dig till min mail om du är interesserad

[email protected]

2009-12-16 @ 08:22:08
Postat av: Lejla

Jag säljer kläder för bra priser . Kika gärna in och se om du är intresserad av något .

2009-12-16 @ 23:14:47
URL: http://thelshop.blogg.se/
Postat av: Josephine

va fin header du har :) hur fixar du den ?

2009-12-27 @ 18:27:00
URL: http://josephinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0