Jag ligger efter

Tog en massa kort på saker i helgen och de bilderna skulle hamnat här. Av någon anledning blev det inte riktigt så därför kommer de nu.


Utsikten från vårt vardagsrum/kök i lördags eftermiddag. Väldigt vackert och på bara någon minut var allt borta. Tur att lilla kameran var nära till hands.


Brödbak i lördags när Eric jobbade. Två trekornsbröd har vi nu i frysen och skafferiet.


Igår var vi flitiga och storstädade. Eric hade ansvar för toaletten och skrubbade på som bara den, ni ser ju hur det skiner! ;)


Här blev det efter hand mycket mer ordning men innan dess satt jag på golvet och pysslade...


... samtidigt stod luciatåget från Växjö och skrålade i vår tv. Det börjar lukta julstämning!

Det känns faktiskt väldigt bra med IO och jag tackar för stödet mamma. Vi brukar lyckas med det vi gör på ett eller annat sätt. Chefen på Spenst blev mer än glad, extra julklapp till henne kan man nästan säga. Haha, sitter och myser i min röda, juliga plyschdräkt som Eric och Jonathan skrattade åt när jag kom hem idag. De kan skratta allt de vill, egentligen är de bara avundsjuka för att inte de får mysa omkring i en likadan! Nu ska jag snart åka och hämta Eric på Spar sen blir det varma mackor. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig!!! /Mamma

2009-12-19 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0