Jobb och jobb

Har precis pratat med en man som inte kunde sluta skratta i telefon, men det var inte speciellt kul eftersom att han hånade oss. Det ær inget jag tar personligt men man blir ju inte taggad till att ta næsta telefon direkt. Men tiden går otroligt fort hær i alla fall, det ær bra. Då blir det inte långttråkigt på jobbet. ;)

Ikvæll blir det jobb på Spenst, precis som onsdag, torsdag och fredag. Skulle inte jobbat fredag egentligen men tog på mig det igår nær de frågade nær jag skulle træna. Kollade dock Erics schema i morse, han jobbar onsdag kvæll och lørdag 11-18. Jonathan åker till Lindkøping så vi ær sjælva hemma. Kan ju vara trevligt att træffa Eric mer æn i hallen nær han ska ta bilen till jobbet efter jag slutat jobba. Så nu jagar jag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0