Prospe, gud så roligt!

Sitter øver på jobbet idag før att prospe fler kunder att ringa till imon. Riktigt roligt ska jag sæga, inte direkt. Vill bara hem och sova! Kænner mig fortfarande trøtt sen helgen plus att min kropp inte ær van vid kontorsarbete. Har inte suttit still såhær mycket sen skoltiden.

BTW, jag har sålt idag! Wiehu! Gubbar i 50-årsåldern kommer nog bli mina kunder, haha. Idag sålde jag før 1000 kr mer æn førrgår nær jag sålde før 1800. Idag blev det 2990 kr! Glad blev jag då, så nær jag kommer hem ska jag fira med att kura ner mig i soffan med ett tæcke, ett avsnitt av So you think you can dance, gløgg och pepparkakor med møgelost! Så nu måste jag jobba så att jag kan bli klar och komma hem någon gång. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis.Det går ju riktigt bra för dig. Nu är jag hemkommen från jobbet. Igår var jag kvar i Växjö hos Mona för jag jobbade på en vaccinationsmottagning, vi vaccinerade runt 900 personer mellan kl 14 - 18!!

Ikväll kommer Lotta och Agneta, så nu skall jag duka och göra mys. Vi hörs imorgon. Kram från lilla mamma

2009-12-04 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0