Upprättelse

Detta är anledningen till varför jag inte skriver när jag är förbannad på Eric och Jonathan, jag får så dåligt samvete efteråt! Nu står de i köket och lagar mat, det luktar så gott i hela lägenheten och de har sagt minst tio gånger att lussebullarna var goda, ser goda ut och luktar gott! Plus att Eric tröstade mig när jag fick ett akut slag av hemlängtan. Så förra inlägget var det första och sista av den sorten!
Idag har jag lärt mig något om mig själv, julen är viktig för mig. Innan jag flyttade hemifrån har mamma alltid pyntat hemma, vi har bakat, gjort julgodis och även om det inte har varit så mycket och att man kanske tagit det för givet ska det vara så. Julen ska vara julig, med lussebullar, julkalender, chokladkalender, pynt och kanske något julkort. Då vet man att det snart är jul. Jag har också lärt mig något om Eric och Jonathan, och det är att egentligen så skiter de i allt vad julpynt och julbak är. Men nu när de vet att det är viktigt för mig ställer de upp. Nästa helg blir det kanske lite julgodis när jag och Eric är själva hemma.

Dom sagt inga fler sådanna inlägg och nu har jag dåligt samvete. Så nu måste jag skryta lite med dem, kolla här:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0