Så varför sitter jag här?

Jo, jag är en tjej på snart 20 år som länge haft en känsla av att behöva skriva av sig. Jag tog studenten för snart ett år sedan och jobbar numera på ett litet fik. Rättare sagt, jag jobbar på Roddys i Ljungby. Nej, fel igen. Jag jobbar på Roddys men står och säljer korv på den enda stormarkanden denna lilla stad har, alltså Maxi. Där ska jag sälja fika men har mest korvkunder. Så jag är helt enkelt en korvgumma!

Som ni kanske förstår så får jag inte speciellt mycket stimulans då den mesta delen av min arbetstid spenderas på en stol med en bok i handen, vi har inte överdrivet med kunder... Därför kan jag behöva lite tid framför ett bloggverktyg, om någon sedan läser vad jag skriver är bara ett plus. Denna blogg kommer om många andra bloggar bli lite av en dagbok där jag säkert kommer klaga, vara irriterad med förhoppningsvis också glad och förväntansfull. Så hoppa på min bloggresa så kör vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0