Jag har idag lyckats ta sönder pappas bil och lagat den med tejp!

Idag vaknade jag av mobilen, pappa ringde och sa att de ringt från jobbet och att jag hade nyckeln. Oops! Det var bara att köra hem och hämta den, ner till jobbet och hem i sängen igen med tanke på att klockan bara var 6.00!
Just för sådanna saker tror jag att allt hönder för en anledning, hade tänkt åka till Halmstad igårkväll. Hade jag gjort det hade det blivit jobbigt med nyckeln.
Sen skulle jag i alla fall packa osv. för att åka till Tylösand, vi ska på ClubMonday på Tylöhus ikväll. När jag skulle tanka bilen tar jag sönder tankluckan! Kolla själva, den bara bröts av när jag råkade gå emot den med höften. Det var inte ens hårt, jag kände det knappt!



Blev såklart sjukt förbannad på mig själv och åkte hem till pappa där brosan låg och sov, så vi tejpade ihop luckan igen. Vet inte om det är så bra men jag fick panik! När jag efter fler små missöden som longdrinks på golvet, taskiga jordgubbar etc. kom till stugan packade jag upp lilla laptopen och nu sitter jag här. Det skulle vara molningt och kanske regna idag men här steker solen!! Vi ses säkert innan kvällen är slut, ciao så länge.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg! Spana gärna in min nya design och säg vad du tycker om den :) alltid kul med andras åsikter!

Ha en fortsatt bra dag.

2009-07-06 @ 15:25:01
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0