Dag 2

Idag har jag druckit bål ur en plasthink, tittat på hoffmaistro (eller hur det nu stavas) och just nu fryser jag så jag skakar. Det får bli att hämta en tröja snart. Andra dagen här har varit underbar! Vi började fundera på om vi köpt en utlandsresa istället. Det var så fint väder idag att vi legat på en gräsplätt i ett par tre timmar. Jag har nog bränt mig lite på armarna men det går nog över till imon. Det enda negativa med denna dag är att jag glömde ta med mig kudde och har legat lite hårt med huvudet annars var det toppen. Vi har ju en dubbelluftmadrass med oss. Men nu är det nog dags att vara social och dricka vin. Delar med mig av hur blå himlen är här även om klockan snart är två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0