Midsommar, vilken dag!

Nu ska jag snart ge mig iväg. Insåg att mobilen inte hade något batteri så jag tänkte att jag skriver ett inlägg om min trevliga midsommarafton hittills. :)

Jag sov med spolar i håret i natt. Inte nog med att jag sov dåligt eftersom att de inte var så sköna att ligga på såg jag förjävlig ut när jag tog ut dem! Det funkar inte riktigt att lägga upp bilder så det kommer imon.
Sedan var det mycket att göra på jobbet verkligen jättekul. Tiden gick fort och alla är så trevliga dessa dagar.

Har nu varit hemma en timme och hunnit med en hel del, gjort potatissallad, fixat iordning mig och lagat min klänning. Nu har jag bloggat också. :)

Trevlig midsommar på er där ute!

With Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

sV: aha ok då kan jag förstå att det kan bli trisst, har du hittat något nytt jobb då?



Haft det bra under midsommar?

2009-06-20 @ 21:23:07
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0