Om jag någon gång skulle bli överkörd av en bil så är det idag!

Har varit vaken i lite drygt två timmar och det har verkligen inte varit min dag. Har redan hunnit med att:
- försova mig, ska öppna 2:an kl 9.00 varje morgon. Idag var kl 8.55 när jag stämplade in på Roddys. Som ni kanske förstår så går det inte ihop.
- slagit i huvudet i en hylla med glas på. Aj! Inget ramlade ner eller gick sönder även om jag nu har en bula och glasen flyttade sig 1 cm närmare kanten.
- glömt plånboken och ombytesskor hemma. Ska på studentutspring direkt efter jobbet. Eller nej, då ska jag köpa blomma men sen blir det student. Kan inte fatta att det är ett år sedan vi sprang ut. Jag hoppas att dagen blir bättre, det verkar som det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0