Sista dagen skulle vara den bästa

Det har den visserligen varit men också en av de tråkigaste. Det började redan igår. Ett gäng killar stod vid sitt camp och bestämde sig för rycka upp en stöttepelare till ett nyplanterat träd. Denna användes sedan för att slå en av killens kompisar och så länge de bara slår varandra är det väl okej men sen slängde de pelaren/stocken/pinnen in i ett tält. Med tanke på att det låg tre tjejer där inne och skulle sova var det förjävligt. Tjejerna flyger ut, det kommer två vakter utan någon förmåga att reda upp det hela men efter ett tag slutar det med att tjejerna flyttar någon annanstans och en kille får sitt band klippt. Idag började det med att samma gäng snott fem av våra stolar. Efter att vi hotat med polisen säger de att okej det kanske var era stolar. Det är ett jävla liv med killar som knappast kan vara över 17 år! Helt plötsligt slängs något in i en kompis tält medan hon sitter i och fan då jäklar! Jag tänder till ganska snabbt och har svårt att hålla käften men denna gång var det andra som gick fram. Från där vi sitter ser jag hur en kille som är superkaxig skrattar och nickar mot vårt camp. Sånt gör mig så jävla förbannad. Det är väl nog att de kastar saker på tältet, de behöver väl inte hånskratta också? Ännu en gång kommer vakter och vi säger vad de gjort och ber att de patrullerar lite mer hos oss. Det gör mig så sjukt arg med respektlösa personer! Tyvärr känns det som att om det skulle hända något allvarligt som t.ex. en olycka så skulle det inte hjälpa. De skulle säkert göra samma sak igen! Men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig vilket inte känns helt okej, det är jäkligt oroligt utanför. Vi får väl se om jag får en stol i huvudet. ;) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0