Som vanligt fast aldrig likadant

Idag fortsätter alla precis som vanligt, det är torsdag man planerar vad som ska handlas, ätas och göras inför helgen. Livet rullar liksom på som vanligt, kanske pratas det lite om vilken otur de hade med vädret igår när de sprang ut men mycket mer än så är det inte. Men för de som verkligen sprang ut i regnet igår med sina vita mössor kommer det aldrig bli likadant igen.
Jag kommer ihåg känslan, det var ju ändå bara ett år sedan, hur glad man var att livet äntligen skulle börja. Men just nu känner jag lite vemod. Jag var en sån som tyckte om skolan för det mesta, gick på lektionerna och pluggade satan på det som verkligen intresserade mig och alla mina bästa vänner gick i samma klass. Jag och en kompis pratade om det igår, tänk att få gå till skolan och träffa sina bästa vänner varje dag. Utan det blir det tyvärr lätt att man glider ifrån varandra. De vet inte vilken tur de har och de är överlyckliga att de slipper... Japp, jag är nog på dåligt humör idag igen. Måste göra något åt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0