Tomt på Platsbanken

Sitter och letar jobb, har som ni kanske märkt tröttnat på mitt nuvarande. Vet att man ska vara tacksam för att man har ett jobb i dessa tider och bla bla bla. Men jag är faktiskt inte så tacksam har jag kommit fram till, det tror jag inte så värst många andra hade varit heller. Står i min lilla "bur" 7-8 h/dag utan rast, möjlighet att gå och äta lunch eller liknande.
Nu tänker ni säkert att va dum hon är så får man ju inte ha det. Men jo, jag har kollat med facket (som jag ska gå ur fortare än kvickt för de har ändå inte hjälpt mig något vidare!) och det är helt enligt reglerna att man får äta när det finns tid och sitta där det finns plats. Inte nog med det utan så fort det kommer en kund måste du resa dig, ställa ner maten och vara trevlig trots att de stört dig.

Jag har kommit fram till att det nog är anledningen till att jag ofta är på dåligt humör nu för tiden. Sökte ett nytt jobb igår så vi får väl se hur det kommer gå... :)


Nu ska jag däremot gör något väldigt spännande, träffade en tjej ute i helgen och hon var nyinflyttad och kände inte att hon hade hittat några direkta vänner. Så nu ska vi ut och gå. Väldigt spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch det är det värsta när man iinte trivs på sin arbetsplats. Vad jobbar du med för något?



Fin blog btw =)=)

2009-06-16 @ 17:52:13
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: sunni

Oj spännande med nya vänner =)

2009-06-16 @ 20:01:22
URL: http://sunnivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0