51 000 kr!

Igår var det jackpot på lotto och jag och mamma skulle spela ihop. Vi tänkte att när det ändå är så stor jackpot är man ju dum om man inte passar på! Men det gjorde vi inte, däremot var det en dansk man som kom in till Maxis förbutik med en lottorad som gett honom 51 000 kr! Snacka om avundsjuk och lite irriterad man blev för att man inte spelade. Men jag vann ju faktiskt 25 kr på triss igår. Sedan att jag köpte en ny lott och inte vann något är en annan sak. ;) Som ni kanske förstår sitter jag på jobbet igen och det kom in en dam i 50-årsåldern som inte visste vad en chokladboll är för något. Jag blev så snopen att jag inte visste riktigt vad jag skulle säga. Vem vet inte vad en chokladboll är?! Nu blev jag lite sugen, tror att jag ska unna mig en söndagsboll idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0